Mand der holder mapper med en masse dokumenter

Styr på dine dokumenter med Tabellae og Lasernet

Lasernet er en standard softwarepakke, der optimerer forretningskommunikationen mellem virksomheder. Lasernet bruges til at designe, konvertere og distribuere indgående samt udgående forretningsdokumenter i alle formater.

Tabellae betyder dokument/brev på latin. Tabellae er eksperter i forretningsdokumenter som ordrer, fakturaer, lønsedler, stregkodelabels, kataloger med mere fra alle ERP systemer.

Integrationen til Microsoft Dynamics, sikrer blandt andet, at du ikke skal programmere i Dynamics, at forretningslogik forbliver i Dynamics samt mulighed for forskellige predefinerede layouts til inspiration.

Hvad får du ud af det?

Lasernet Output Management giver din virksomhed en række fordele i jeres samhandel med både kunder, leverandører og myndigheder, heriblandt:

  • Langt billigere ERP implementering
  • Opfyldelse af kunders krav til dokumentformater
  • Nemmere opgradering af ERP system
  • Mindre manuel håndtering af dokumenter
  • Bedre kvalitet – på kortere tid

Forretningsdokumenter på kundernes præmisser

Tabellae er specialister i at customize løsninger, da det ifølge konsulenthuset, er lige så vigtigt med formen som indhold. Alt lige fra stregkoder til fakturaer bliver leveret på kundens præmisser, og dokumenterne bliver virksomhedens ansigt udadtil. Derfor er det forretningskritisk at have en strategi for både designet og formatet på dem, siger Lennart Garbarsch, som er adm. direktør i Tabellae.

Dokumenter til enhver lejlighed

Alle forretningsdokumenter skal i dag kunne skræddersyes, både i forhold til indhold og distribution. Derfor er det vigtigt med et værktøj, som kan håndtere de specifikke krav en kunde måtte have, fx betinget af om det er en offentlig eller privat virksomhed. Virksomheder, som eksporterer på tværs af landegrænser, er desuden nødt til at forholde sig til stigende lovkrav til dokumenter.

Læs mere om Tabellae her.

Hvad kan vi hjælpe med?

Send os dine spørgsmål eller kommentarer her: