Mød vores

Samarbejdspartnere

ProMark final icon blue 03

Din alt-i-en Workforce Management-platform

ProMark Workforce management

ProMark hjælper virksomheder med at optimere produktiviteten og opnå besparelser gennem intelligent planlægning af ressourcerne. Samtidig sikrer ProMark, at medarbejderne aflønnes korrekt og på den mest effektive måde.

Med ProMark får virksomheder information om anvendelsen af tid og ressourcer i realtid. Og gennem integration til ERP- og lønsystemet bliver værdifulde data tilgængelige, når der er brug for dem. Pålidelige informationer i realtid styrker beslutningsgrundlaget og evnen til at reagere hurtigt på ændringer i efterspørgsel eller kapacitet og giver mulighed for at afdække driftsmæssige fordele.

ProMark er bygget på mere end 40 års dybdegående Workforce Management-viden fra nogle af de mest komplekse arbejdsmarkedsaftaler i Europa. Og de udvikler kontinuerligt ny funktionalitet, der skaber maksimal værdi for deres kunder. Gennem brugerkonferencer og brugergrupper får de idéer og krav til ny funktionalitet, og de inddrager kunderne i produkt previews for at sikre, at det, de udvikler, stemmer overens med deres behov.

ProMark Information har hovedkontor i Danmark samt kontorer i Sverige, Norge, og Storbritannien. Globalt servicerer de godt 400 kunder, 1.000 installationer og mere end 300.000 daglige brugere med intuitive og brugervenlige løsninger, der er bedst egnet til virksomheder og organisationer med +100 ansatte inden for de fleste brancher.

Hvorfor vælge ProMark?

  • ProMark er en komplet Workforce Management-suite, der tilbyder bred og meget avanceret Workforce Management-funktionalitet
  • Intuitive brugerflader på alle enheder som portal, mobil, pc-klient og terminal
  • Unikke integrationsmuligheder til løn-, HR- og ERP-systemer
  • Tidssvarende cloud-løsninger med hosting via public, private og hybrid cloud eller on-premise

Læs mere om ProMark

Global leder indenfor pakkelevering

nShift delivery management

nShift hjælper dig med dine leveringsprocesser ved at gøre det enklere, mindre tidskrævende og billigere at sende pakker eller paller til dine kunder.

nShift hovedfokus er Delivery Management. De udvikler og sælger Consignor softwareplatformen, som omfatter alle stadier i forsendelse og levering, og tilbyder kunderne en integreret, bæredygtig og komplet leveringsløsning.

nShift platformen giver dig adgang til verdens største transportørbibliotek. Platformen håndterer flere hundrede millioner forsendelser om året, og gør det muligt for deres 10.000+ kunder at vælge den bedste løsning til deres forsendelser uafhængig af transportører, ERP-systemer eller e-handelsløsninger. Deres kundeportefølje spænder fra små nystartede webshops til massive 3. parts logistikvirksomheder.

Nshift koncernen beskæftiger mere end 140 medarbejdere og er vokset til at være den største udbyder af Delivery Management software.

DU FÅR BLANDT ANDET:

  • Verdens største transportørbibliotek
  • Knowhow fra mere end 10.000 kunder
  • En global virksomhed med lokal tilstedeværelse
  • Forbundet dit lager med dine kunder på den mest effektive måde
  • En standard integration, der sikrer at dine kunder får den samme høje kvalitet, når de modtager en levering fra dig, uanset hvilken kombination af transportørtjenester, du vælger

Læs mere om nShift

Nshift
Dynamicweb

Samlet platform for E-commerce, PIM, Digital Marketing og contrent Management integreret til Microsoft Dynamics

Dynamicweb

Dynamicweb leverer gode shoppingoplevelser og forenkler komplekse forretningsprocesser i en samlet platform for Content management, E-commerce, Product Information Management (PIM), Digital Marketing og standardintegration til blandt andet Microsoft Dynamics. Det samler dine data og digitale behov, der betyder at du kan levere personaliserede budskaber gennem alle dine online kanaler.
Over 4.000 virksomheder anvender Dynamicweb, heriblandt store brands som Toyota, Weber, Europcar og mange flere.

Datacon har valgt Dynamicweb som samarbejdspartner fordi deres platform matcher vores kunders behov. Virksomhederne efterspørger i højere grad fleksible softwareløsninger der kan håndtere de komplekse B2B krav. Samarbejdet gør os i stand til at imødekomme vores kunders ønsker og krav med dybdegående viden og ekspertise på en samlet platform og en samlet virksomhedsløsning.

Gennem en integration af Dynamics AX og Dynamicweb oplever dine kunder en brugervenlig og fleksibel platform – med køreklare løsninger til forskellige forretningsmæssige udfordringer.

Læs også vores whitepapers:

E-Commerce for Dynamics 365

E-commerce for Dynamics AX

HVAD ER MÅLET?
Øg dine konverteringsrater
Udbyg dine forretningsrelationer
Servicér kunder på tværs af alle kanaler
Nedsæt omkostningerne til vedligeholdelse og drift af din webshop
Optimér arbejdsgangene ved at gøre den smartere, hurtigere og mere effektiv


Læs mere om Dynamicweb

Automatisk Fakturahåndtering

Rillion

Rillion er markedsledende inden for elektronisk håndtering af leverandørfakturaer, som hjælper kunderne med at sammenkøre indkøb, fakturaer og kontrakter ”fra bestilling til betaling”.

Palette anvendes af over 4000 virksomheder i over 50 lande.

Palette tilbyder blandt andet følgende løsninger:

  • Strømlining af Purchase to Pay
  • Håndtering af indkøbs- og bestillingsprocesser
  • Automatisering af hele fakturaflowet
  • Kraftfuldt rapporteringsværktøj
  • Omkostningshåndtering, blandt andet inklusiv modul med nem håndtering af udlæg

DU FÅR BLANDT ANDET:

  • Erfaring fra kunder i alle brancher, lige fra små virksomheder til store koncerner
  • Tæt relation gennem aktiv brugerklub, hvor udviklingen af systemet sker i samråd med kunderne
  • Begrænset manuel håndtering
  • Fleksibel cloud løsning eller lokalt hos dig – du bestemmer!
  • Værdifuld statistik

Læs mere om Rillion

Rillion logo 300x106 1
Sana Commerce logo

ERP-integreret E-commerce

Sana Commerce

Sana Commerce hjælper dig med at nå dit fulde potentiale ved at integrere din webshop i Microsoft Dynamics. Datacon og Sana sikrer en optimal udnyttelse af både ERP-løsningen og E-commerce løsningen, så du lettest muligt kan forudsige dine kunders behov.

Sana Commerce hjælper virksomheder over hele verden med at udnytte deres potentiale inden for E-commerce, med løsninger der sikrer en stærk og brugervenlig webshop. Sana Commerce driver over 1.200 webshops og kan levere en helhedsløsning der hjælper dig til at vækste online. Partnerskabet kombinerer Datacons ekspertise med Microsoft Dynamics med Sanas styrke som løsningsspecialist og leverandør af webshops, hvor du som kunde vil få det fulde ud af din investering.

Få større udbytte af de data og forretningslogikker der er gemt i Microsoft Dynamics i en brugervenlig webshop i flot design. Derudover får du årtiers erfaring fra to kerneområder – integreret som en fælles løsning til dig og dine kunder.

Dine kunder vil have adgang til al produktinformation, alle ordrer og kontoer hele døgnet rundt. En integreret webshop, sikrer at informationen er tilgængelig online når det passer kunderne. Det generelle billede er, at løsningen øger kundetilfredsheden med mere end 15% og derudover øges salget og derved indtjeningen.

HVAD BETYDER DET I PRAKSIS FOR DIG?

  • Forbedret købsoplevelse og højere loyalitet
  • Ressourcebesparelser – for både dig og dine kunder
  • Du bliver bedre klædt på til at imødekomme dine kunders behov
  • Strømliner salgsprocessen
  • Fordele som kundelokationer, salgsstatistikker, teknisk support, effektiv prisfastsættelse og meget mere

Læs mere om Sana Commerce

Automatisk håndtering af fakturaer og kontrakter

SignUp

Datacons partner, SignUp, giver dig værktøjer til elektronisk håndtering af fakturaer og kontrakter med produktet ExFlow

SignUp leverer værktøjer inden for elektronisk fakturering og kontraktstyring. SignUp specialiserer sig i at udvikle og markedsføre applikationer, der øger virksomhedens lønsomhed ved at strømline deres kreditorbogholderi og kontraktstyring.

SignUp har gennem 64 forhandlere i 16 lande opbygget en kundebase på over 600 virksomheder, hvoraf mange er globale organisationer med aktiviteter i over 40 lande.

Deres løsninger håndterer i dag 20 millioner fakturaer på globalt plan og 300.000 aftaler på årsbasis.

SignUp’s produkter til elektronisk fakturahåndtering, ExFlow AX, er et naturligt valg for virksomheder, der anvender Microsofts forretningssystemer – Dynamics AX.

Derfor forekommer samarbejdet mellem SignUp og Datacon helt naturligt og giver kunden de bedste forudsætninger for at optimere forretningsprocesser gennem Microsoft Dynamics.

DU FÅR:

  • Lønsomhed ved at strømline håndteringen af leverandørfakturaer- og aftaler
  • Næsten 20 års erfaring inden for elektronisk fakturering og kontraktstyring fra en virksomhed der på årsbasis håndterer 20 millioner fakturaer på globalt plan og 300.000 aftaler på årsbasis.
  • Et naturligt valg til Microsoft Dynamics
  • Fuld kontrol over alle fakturaer, uanset hvor i godkendelsesflowet de er
  • Fuld kontrol over alle omkostninger fra dag 1
  • Adgang til fakturaerne fra alle dele af forretningssystemet

Du kan læse mere om SignUp her

SignUp logo
Tabellaelogonyeste

Automatisk fakturahåndtering

Tabellae

Datacons partner, Tabellae, leverer automatisk fakturahåndtering med produktet Lasernet Output Management

Tabellae leverer Lasernet Output Management til din Microsoft Dynamics – og er det naturlige valg inden for automatisk fakturahåndtering.

Udover at være økonomisk rentabelt, løser automatisk fakturahåndtering noget af det der dræner medarbejdere allermest: Manuelt arbejde. Du får derfor både mere arbejdsglæde og styrket bundlinje.

Tabellae har erfaring fra mere end 470 ERP implementeringsprojekter og hjælper en lang række af verdenskendte brands, såsom William Demant, Georg Jensen, Haribo, Mercedes-Benz og Ecco.

Samarbejdet mellem Datacon og Tabellae sikrer dig derfor en ekspertise på integration af dine forretningsdokumenter i Dynamics, der skal sikre dig hurtigere arbejdsgange og en strømlinet proces, der skaber besparelser på bundlinjen.

  • Integrationen med Microsoft Dynamics sikrer at:
  • Der ikke skal programmeres i Dynamics
  • Al forretningslogik forbliver i Dynamics
  • Du får forskellige predefinerede layouts til inspiration
  • Du får mulighed for skabelonstyring af flere regnskaber
  • Du får validering og styring af elektroniske formater

HVAD FÅR DU?

  • Best practices fra over 470 projekter
  • Sparer typisk 120.000-900.000,- ifht. at kode selv
  • Erfaring fra store kundenavne som Kilroy, BoConcept, Haribo og mange flere
  • Nordens ledende specialister inden for Output Management-implementering
  • 5 x lavere timeforbrug ved implementering af Lasernet
  • 10 x hurtigere tilretninger til dokumenter ved Lasernet

Læs mere om Tabellae her

Hvad kan vi hjælpe med?

Send os dine spørgsmål eller kommentarer her: