Jesper Jørgensen, administrerende direktør hos Brøndby IF

Let projektstyring med Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations

Firmaer, der arbejder projektorienteret, har én ting til fælles på tværs af brancher: De har behov for et fuldt overblik over deres ressourcer, tidsforbrug og økonomi på hvert enkelt projekt.

For at være konkurrencedygtige i dag, skal dette overblik sikres med så få omkostninger og mandetimer som muligt.

 

Få bedre overblik over jeres projekter

Med projektmodulet i Microsoft Dynamics kan i let og hurtigt få overblik over jeres projektøkonomi og ressourcer – ovenikøbet med et absolut minimum af arbejdsindsats.

Projektmodulet kan konfigureres til alle behov. Fra helt simple projekter, hvor der måske bare skal registreres tidsforbrug og omkostninger og til større, mere komplekse projekter med avancerede behov for styring af både økonomi, ressourcer og materialer. Med Microsoft Dynamics får I en fleksibel løsning, som kan tilpasses jeres behov.

Hurtig registrering og deling af information

Registrering af udgifter, godkendelser og tidsforbrug foretages let og hurtigt med projektmodulet til Dynamics 365 – selv når I er på farten. Med apps til mobil, tablet og computer er det let at opdatere systemet, når som helst, hvor som helst.

Systemet gør det også lettere at dele information om et projekt imellem virksomhedens afdelinger. For eksempel kan bogholderiet se status for et projekts fremskridt og let og hurtigt opdatere deres indtægtsføring i takt med dette.  Fuld integration med finansmodulerne, gør det enkelt at opdatere regnskaber, sende faktura mv.

Håndtering af fakturering, evt. med indlagt workflow vedr. fakturagodkendelse, er en selvfølge, uanset om I har fastpris-projekter med a conto-fakturering eller I fakturerer efter løbende regning.

Udfører I også service, opretter I serviceordrer, som udføres i det interval, I har aftalt med jeres kunde. Dermed får I fuldt overblik over fremtidige opgaver. I har også mulighed for at lave abonnementsaftaler, hvor abonnementsfakturaerne dannes automatisk i den ønskede frekvens.  Indtægter og omkostninger på serviceordrer og abonnementsaftaler opsamles på projekter. På den måde har I til enhver tid overblik over den samlede økonomi på både projektniveau og kundeniveau.

Fordele ved modulet:

    • Minimerer dobbeltarbejde
    • Fleksibel og skalérbar løsning
    • Håndtering af alle projekttyper
    • Sikrer korrekt efterkalkulation
    • Giver overblik og ressourcebehov med mulighed for integration til Microsoft Project.
    • Kan håndtere serviceopgaver og abonnementsfakturering
    • Let og hurtig tidsregistrering på mobil, tablet eller computer

DET SIGER VORES KUNDER

BoConcept logo

I Datacon har de nøglepersoner, vi har samarbejdet med i mange år. De ved, hvordan vores forretning virker og er gode til at programmere. Det er af stor værdi, at man taler samme sprog, fordi det sikrer, vi får en vis fremdrift.

KNI logo
Indeks Retail logo
Brøndby IF logo
Hamleys logo

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Aleksandar Petkovic

Aleksandar Petkovic

Sales Manager

+45 7190 2625

MICROSOFT GOLD PARTNER

Datacon er Microsoft Gold Certified Partner, hvilket er et udtryk for det højeste niveau af kompetencer og ekspertise på Microsofts teknologier.

Microsoft Gold Partner logo