Mand der betaler online med sin mobil

TILBYD JERES KUNDER EN EXCELLENT KUNDEOPLEVELSE!

En excellent kundeoplevelse er meget mere end at levere gode produkter. I en globaliseret verden er fremtidens vindere dem, der har formået at vinde slaget på internettet – uanset branche!

Også i B2B-segmentet er det ikke længere nok at have en ”god personlig kontakt”. Nye generationer af indkøbere hos jeres kunder er opvokset med internettet og for dem er det afgørende, at I tilbyder en udbygget self-service løsning baseret på samme høje standarder, som de er vant til som almindelige forbrugere! Opdelingen mellem B2B og B2C er i internetsammenhæng en saga blot, tænk i stedet B2H (Business to Human).

 

KUNDEN I CENTRUM

Hos Datacon fokuserer vi på at hjælpe vores kunder med at udvikle deres forretning, og kunderne stiller krav til god og hurtig service samt konkurrencedygtige priser i højere grad end nogensinde før. Med andre ord, forventer forbrugeren en smidig købsoplevelse.

For de aktører, der prioriterer og leverer en god indkøbsoplevelse på omnichannel-niveau for deres kunder, kan e-handel blive en afgørende faktor.

E-handel er imidlertid ikke længere forbeholdt de innovative og nytænkende virksomheder! E-commerce er en nøglekanal for mange producenter, mærker og distributører, og mens indkøbsprocessen tidligere foregik ved telefonopkald, fax, eller fysisk fremmøde, så kræver nutidens forbrugere bekvemmeligheden af 24/7 online bestilling.

PÅ JERES KUNDEPORTAL SKAL DE EKSEMPELVIS KUNNE FINDE:

  • Købsstatistikker
  • Informationer om, hvilke varer markedet finder interessante baseret på eksempelvis tilbagemeldingerne på jeres posts på de sociale medier
  • Tidligere ordrer, fakturaer og kontoudtog
  • Leveringsplaner

.. og meget, meget mere.

DEN GODE OPLEVELSE:

  • Tilgængelige 24/7
  • Nemt at finde frem til de rigtige produkter
  • Nemt at finde komplementære produkter
  • Højt informationsniveau omkring anvendelse af jeres produkter
  • En god og intuitiv løsning, der hænger godt sammen med jeres ERP-system

HVORDAN OVERHALER DU KONKURRENTEN?

Kvaliteten og kravene til den optimale kundeoplevelse, i forbindelse med fx forsendelseshastigheder og let adgang til informationer, er høj, og kundernes forventninger vil fortsætte med at stige, når det kommer til online handel.

Mange virksomheder kæmper for at følge med disse forventninger, da omgivelserne konstant vil lægge pres på virksomhederne for at forbedre deres online bestilling. Der er blandt andet følgende konkrete muligheder for differentiering:

Relevant indhold på siden

Kunderne har et ønske omkring høj kvalitet, personligt indhold, detaljerede produktspecifikationer, kundespecifikke priser og lagerbeholdning i realtid, retningslinjer for merchandising og produktdemo videoer. Producenter og distributører, der prioriterer dybden og bredden i deres e-commerce løsning vil have en klar fordel.

Intuitive oplevelser

Man skal kunne imødekomme kompleksiteten ved e-handel, eksempelvis med hensyn til betalingsbetingelser, leveringsdata og mulighed for at redigere i disse – samtidig med at du opretholder en helt simpel, intuitiv brugeroplevelse og skiller dig ud fra dine konkurrenter.

Hurtig leverance

Udover at forbedre og optimere lager- og logistikprocesserne, er det også vigtigt at kigge nærmere på hele ordreafgivelses/-modtagelsesprocessen. En tæt integration mellem relevante løsninger, fx din e-commerce og andre salgskanaler kan optimere hele omnichannel oplevelsen.

INTEGRÉR DIN WEBSHOP:

  • Hent al forretningslogik direkte i Dynamics, og vær sikker på at de tilpasninger, I har fået udviklet i Dynamics, også fungerer i webshoppen.
  • Vær’ 100% opdateret med eksempelvis kunder, brugere, priser og varebeholdninger.
  • Få indhold til alt det, I har brug for til en moderne webshop – herunder funktionaliteter vedrørende mersalg, genbestilling, lagerstatus, beregning af leveringstid, oversigt over tidligere fakturaer og meget mere.

Hos Datacon har vi stor erfaring med at udvikle e-commerce løsninger til vores kunder, ofte i samarbejde med vores samarbejdspartnere, Dynamicweb og Sana Commerce. Vi indgår altid i projekterne helt fra starten af, da vi ved, at en succesfuld, fremtidssikret og omkostningseffektiv e-commerce løsning hænger uløseligt sammen med, at I får designet den rigtige arbejdsdeling mellem jeres e-commerce platform og jeres ERP-system.

Dynamicweb og Sana Commerce er hver især specialister inden for e-commerce. Du skal blot vælge hvilken løsning du foretrækker.

Samarbejdet mellem Datacon og vores partnere inden for e-commerce sikrer dig en ekspertise fra en af landets mest erfarne ERP-leverandører og markedets bedste løsninger på e-commerce – direkte integreret til din ERP-løsning, Microsoft Dynamics.

Du får årtiers erfaring fra kunder i alle brancher, lige fra mindre virksomheder til store koncerner.

Du kan høre mere om vores to partnere herunder.

Dynamicweb E-commerce integration i Microsoft Dynamics

Dynamicweb leverer gode shoppingoplevelser og forenkler komplekse forretningsprocesser i en samlet platform for Content management, E-commerce, Product Information Management (PIM), Digital Marketing og standardintegration til blandt andet Microsoft Dynamics. Det samler dine data og digitale behov, der betyder at du kan levere personaliserede budskaber gennem alle dine online kanaler.

Over 4.000 virksomheder anvender Dynamicweb, heriblandt store brands som Toyota, Weber, Europcar og mange flere.

Datacon har valgt Dynamicweb som samarbejdspartner fordi deres platform matcher vores kunders behov. Virksomhederne efterspørger i højere grad fleksible softwareløsninger der kan håndtere de komplekse B2B krav. Samarbejdet gør os i stand til at imødekomme vores kunders ønsker og krav med dybdegående viden og ekspertise på en samlet platform og en samlet virksomhedsløsning.

Gennem en integration af Dynamics AX og Dynamicweb oplever dine kunder en brugervenlig og fleksibel platform – med køreklare løsninger til forskellige forretningsmæssige udfordringer.

HVAD ER MÅLET?

  • Øg dine konverteringsrater
  • Udbyg dine forretningsrelationer
  • Servicér kunder på tværs af alle kanaler
  • Nedsæt omkostningerne til vedligeholdelse og drift af din webshop
  • Optimér arbejdsgangene ved at gøre den smartere, hurtigere og mere effektiv

Læs mere om Dynamicweb her

Sana Commerce E-commerce integration i Microsoft Dynamics

Sana Commerce hjælper dig med at nå dit fulde potentiale ved at integrere din webshop i Microsoft Dynamics. Datacon og Sana sikrer en optimal udnyttelse af både ERP-løsningen og E-commerce løsningen, så du lettest muligt kan forudsige dine kunders behov.

Sana Commerce hjælper virksomheder over hele verden med at udnytte deres potentiale inden for E-commerce, med løsninger der sikrer en stærk og brugervenlig webshop. Sana Commerce driver over 1.200 webshops og kan levere en helhedsløsning der hjælper dig til at vækste online. Partnerskabet kombinerer Datacons ekspertise med Microsoft Dynamics med Sanas styrke som løsningsspecialist og leverandør af webshops, hvor du som kunde vil få det fulde ud af din investering.

Få større udbytte af de data og forretningslogikker der er gemt i Microsoft Dynamics i en brugervenlig webshop i flot design. Derudover får du årtiers erfaring fra to kerneområder – integreret som en fælles løsning til dig og dine kunder.

Dine kunder vil have adgang til al produktinformation, alle ordrer og kontoer hele døgnet rundt. En integreret webshop, sikrer at informationen er tilgængelig online når det passer kunderne. Det generelle billede er, at løsningen øger kundetilfredsheden med mere end 15% og derudover øges salget og derved indtjeningen.

HVAD BETYDER DET I PRAKSIS FOR DIG?

  • Forbedret købsoplevelse og højere loyalitet
  • Ressourcebesparelser – for både dig og dine kunder
  • Du bliver bedre klædt på til at imødekomme dine kunders behov
  • Strømliner salgsprocessen
  • Fordele som kundelokationer, salgsstatistikker, teknisk support, effektiv prisfastsættelse og meget mere

Læs mere om Sana Commerce her

Bro og Velkommen til Datacon

DYNAMICS 365 – VÆRKTØJET TIL DEN DIGITALE FORBRUGER

Vi har sat ord på hvordan Microsofts nyeste udgave af deres ERP-system til mellemstore og store virksomheder, Microsoft Dynamics 365, kan bidrage til at tage din webshop til det næste niveau.

Læs blandt andet hvordan du navigerer i et cloud-baseret miljø der netop imødekommer den digitale bruger, integrerer din webshop med dit ERP-system, således at du kan give dine kunder bedre købsoplevelser, og meget mere.

Du kan se hele overblikket lige her.

DET SIGER VORES KUNDER

H. Jessen Jürgensen logo

Nu har jeg hørt mig selv sige ’R3’ det seneste halvandet år. Nu har vi gjort det, og det virker! Et optimistisk bud er, at vi kan nedbringe lagerværdien med fem til ti procent.

BoConcept logo
OK Snacks logo
Brøndby IF logo
Hamleys logo

MICROSOFT GOLD PARTNER

Vores kerneprodukt er Microsoft Dynamics AX og Dynamics 365.

Vi er Gold Certified Partner på Enterprise Ressource Planning, hvilket repræsenterer det højeste niveau af kompetencer og ekspertise på Microsofts teknologier.

Partnerskabet er samtidig et udtryk for vores tætte samarbejde med Microsoft og vores mange timers uddannelse og certificeringer.

Microsoft Gold Partner logo

LAD OS RINGE DIG OP

Send os dit nummer, så ringer vi dig op og besvarer de spørgsmål du måtte have.



Ja, jeg har læst og accepterer datapolitikken.

.. ELLER GIV OS ET KALD

Kontakt os på nedenstående nummer eller mail.

Aleksandar PetkovicAleksandar Petkovic
Sales Manager

T: +45 71 902 625
Send en mail til Aleksandar

Vi skaber resultater i detailbranchen

Datacon har leveret ERP-løsninger til detailhandlen siden 1987. Vi har nøje udvalgt vores produkter og ydelser for at skabe løsninger, der opfylder tidens krav.

Microsoft Business Intelligence

Vi er eksperter i at arbejde med Business Intelligence. Vores mangeårige erfaring med implementering af ERP-løsninger, har givet os en dyb indsigt i, hvordan virksomheder kan få det maksimale ud af deres data.

POS-systemer

Siden 1987, har vi hjulpet detailhandlen med, at integrere deres POS-system med deres ERP-system. Vores erfaring kombineret med HP’s produkter, giver dig løsninger i et smukt design med en høj ydeevne.

Fakturahåndtering

Vi er eksperter i at udvikle løsninger til håndtering af fakturaer der gør, at din virksomhed nemt kan få overblik over alle jeres indtægter og udgifter, samt sikre en effektiv styring af jeres fakturaer.

Mød dit nye digitale ERP-system – Microsoft Dynamics 365

Vi har samlet alt du skal vide om Microsofts nyeste udgave af deres ERP-system til mellemstore og store virksomheder. Se alle de mange nye fordele ved Microsoft Dynamics 365 her.

Derfor skal din næste ERP-løsning være en cloud-løsning - eller hvad?

Skal dit næste ERP-system være on-premise eller cloud? Vi har gravet lidt dybere og prøver at redegøre for, hvilke elementer du skal være opmærksom på.

Fordele og ulemper ved ERP-systemer

At vælge det rette ERP-system har stor betydning for din virksomhed. Se vores sammenligning af de tre mest populære systemer, så du nemt og hurtigt kan finde det bedste ERP-system til jeres virksomhed.

Hvornår er dit ERP-system dødt?

Ved du egentlig hvornår dit ERP-system er dødt? Vi giver dig vores bud på hvilke tegn du skal holde øje med, så du kan handle i tide.

De 10 største faldgruber i et ERP-projekt

Vi har samlet de 10 suverænt største faldgruber, som vi oplever i et ERP-projekt. Kan du genkende nogle af udfordringerne i din egen virksomhed?