Attraktive priser på HPEs Proactive Care

by Datacon | 8 maj 2017
Fremtiden er hybrid, idet der ikke findes en ”onesize fits all” med hensyn til cloud og traditionelle løsninger. Hewlett Packard sætter prisen ned på Proactive Care, så det er på tide at skrue op for supportniveauet.

Nogle applikationer vil være låst i datacenteret, andre på en privat cloud og andre igen på en public cloud. En hybrid løsning giver øget fleksibilitet, hastighed og effektivitet.

Udviklingen inden for hybrid it stiller imidlertid større krav til den service, der skal supportere løsningen. Det er altafgørende at minimere nedetid, da nedetid er lig mistet omsætning og øgede omkostninger.

Mere og mere går derfor i retningen af et skift fra traditionel reaktiv break and fix support til en proaktiv support, der sikrer en stabil infrastruktur.

HPE proaktiv support giver:

  • Prioriteret support med mulighed for eskalation til L2/L3 support
  • Hjælp til at sikre, at udstyret har et korrekt firmware niveau
  • Proaktiv scanning inkl. råd og vejledning fra en HPE Technical Account Manager omkring udstyrets ”sundhedstilstand”

Mulighed for 24x7 overvågning
HPE tilbyder lige nu op til 70% rabat på 3Y 24 x 7 Proactive Care. Det betyder, at prisen på Proactive Care kun er cirka 10% højere end HPEs reaktive support Foundation Care.

HP Proactive Care er et integreret sæt af proaktive og reaktive services, der er designet til at forbedre adgangen til og effektiviteten af din it-infrastruktur. Du får nemt adgang til specialister og problemerne identificeres og løses hurtigt. Proaktivitet sikrer tidlig diagnosticering og nedsætter risikoen for nedetid. 

Skru op for dækningen og skru ned for nedetiden med HPEs Proactive Care. Priserne gælder for nyt it-udstyr samt ”post waranty”.

Vi er altid på udkig efter forbedringer
Datacons serviceteam har erfaring med mange typer af it-installationer og kan give en struktureret og konstruktiv sparring. Har du brug for en gennemgang af supporten på jeres udstyr i forhold til dækning og faktisk brug, og hvorvidt det kan betale sig at udskifte gammelt udstyr med nyt udstyr? Datacon gennemgår gamle serviceaftaler og tjekker om der er udstyr, der ikke er i brug. Vi står for opsigelser eller fornyelser og sørger samtidigt for, at din installation, SLA’er og serviceniveauer løbende synkroniseres. Sidst men ikke mindst, tjekker vi jeres installation, så vi konstant er sikre på, at forretningskritisk udstyr har den korrekte dækning, også når det fx rykkes fra testmiljøer over i drift.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Service Manager Bente Selbach på mail eller Mobil: +45 40 601 396.

 

Nyheder


Tilmelding til DC email-nyhedsbrev



hpe-platin_hp-gold
Lenovo-Gold-Partner_2016