Travel_II

Hvordan kommunikerer du


Er dine kunder mobile? 

Det er ofte en udfordring, at få informationer hurtigt ud til sine kunder. Mange rejsebureauer ønsker at øge service og tilgængelighed samt forbedre informationen, hvilket kan danne baggrund for mersalg som en naturlig del af processen.
 
Datacon tilbyder en løsning, der er skræddersyet til rejsebranchen. Den tager udgangspunkt i at man nemt og hurtigt kan komme i gang med at give sine kunder en bedre oplevelse af service og muligheder.

EngageAndGo

Datacon tilbyder i samarbejde med EngageAndGo en kommunikationsmodel, som tager udgangspunkt i ønskerne til hurtig og nem kommunikation før, under og efter afrejse.
 
Det handler om at skabe mere værdi for sine kunder via løbende og målrettet kommunikation med mobiltelefonen som kommunikationsplatform. 

Mulighederne med EngageAndGo er mange

Med EngageAndGo's app har du mulighed for løbende at gøre informationer tilgængelige for dine kunder, guider kan før og under rejsen kommunikere information til rundrejsekunder, tilbyde kunderne særlige restauranter og ukendte perler på deres destination, sende spørgeskemaer til kunderne, allerede mens de står og venter på deres bagage i Københavns lufthavn efter hjemrejsen og meget andet.

Mulighederne er mange!  Det handler om at knytte kunden tættere til rejsebureauet og skabe en højere grad af loyalitet samt mersalg.

Jan Misser
Administrerende direktør
T: +45 28 101 424 
Send en mail til Jan Misser
Jan MIsser
 

Løsninger


Få mere viden om EngageAndGo