Service Management

Gør mere med mindre

I tider med økonomiske udfordringer for alle, evaluerer de fleste it-afdelinger hver eneste investering nøje. En investering i Service Management bliver hurtigt økonomisk rentabel. Du får nemlig en lang række oplagte fordele.
Mange fordele

Nogle af de store fordele er driftsstabilitet, sikkerhed og arbejdsro. Derud over får du:

  • Organiseret it-support
  • Optimeret service desk
  • Hurtigere problemløsning
  • Reduceret bemanding
  • Driftssikre løsninger
  • Udvidet supportvindue
  • Adgang til selvbetjening

Automatiserede processer

De fleste virksomheder har tidskrævende interne processer. Men ofte er mange arbejdsgange ens – og derfor kan de beskrives og automatiseres. Har du et gennemsnitligt it-budget, er 50 % af det øremærket til lønudgifter. Med velfungerende og automatiserede processer kan du reducere disse udgifter markant – og frigøre ressourcer til andre formål. Derfor er det værd at overveje Service Management, der netop kan hjælpe dig med at understøtte og automatisere dine processer, så du opnår en større effektivisering.

Martin Ravnkilde Schjørring
Key Account Manager
T: +45 20 424 000
Send en mail til Martin
 

Hosting


HPE-platin_MS-gold