Mobility

Vi bruger mobile enheder som aldrig før. Sælgerne bruger dem, servicemontørerne bruger dem, lagerfolkene bruger dem, og vi bruger dem på byggepladser til timeregistrering, varebestilling m.m.

Mobile løsninger

De mest almindelige brugere af mobile enheder er servicemontører, sælgere, bygningsarbejdere, og lagermedarbejdere. Servicemontører anvender typisk de mobile løsninger til at registrere tid og materialeforbrug, udfylde servicerapporter og bestille nye varer til servicebilerne med en iPad eller tablet.

Bygningsarbejdere anvender dem til registrering af tid, men løsningerne kan også være mere komplekse og bestå af en decideret projektportal, hvor der både opsamles tids- og materialeforbrug og udveksles projektrelevant information mellem alle projektdeltagerne.

Sælgere anvender de mobile løsninger på iPad, tablet eller smartphone til til at registrere salgsordrer i marken, men løsningerne kan også indeholde kunderelevant information, som sælgerne kan opdatere sig på, inden de aflægger kunden besøg.

Lagermedarbejdere bruger mobile enheder, som hånd- eller truckterminaler til at understøtte alle arbejdsprocesser på lageret, fx varemodtagelse, flytninger, plukninger, optællinger, håndtering af returordrer etc.

Stort set alle mobile løsninger er enten tæt integreret med eller lavet i ERP-systemet, så den information, der opsamles hos den enkelte bruger, hurtigt udløser relevante opdateringer i ERP-systemet.

Fordele
Husk brugerne
Husk it-infrastrukturen
  
Henrik Hansen
Konsulentchef
T: +45 30 928 952
Send en mail til Henrik
Henrik Hansen
 

Forretningsområder