KUNDEN I CENTRUM

Hos Datacon fokuserer vi på at hjælpe vores kunder med at udvikle deres forretning, og kunderne stiller krav til god og hurtig service samt konkurrencedygtige priser i højere grad end nogensinde før. Med andre ord, forventer forbrugeren en smidig købsoplevelse.

For de aktører, der prioriterer og leverer en god indkøbsoplevelse på omnichannel-niveau for deres kunder, kan e-handel blive en afgørende faktor.

E-handel er imidlertid ikke længere forbeholdt de innovative og nytænkende virksomheder. E-commerce er en nøglekanal for mange producenter, mærker og distributører, og mens indkøbsprocessen tidligere foregik ved telefonopkald, fax, eller fysisk fremmøde, så kræver nutidens forbrugere bekvemmeligheden af 24/7 online bestilling.

Kvaliteten og kravene til den optimale kundeoplevelse, i forbindelse med fx forsendelseshastigheder og let adgang til informationer, er høj, og kundernes forventninger vil fortsætte med at stige, når det kommer til online handel. Mange virksomheder kæmper for at følge med disse forventninger, da omgivelserne konstant vil lægge pres på virksomhederne for at forbedre deres online bestilling. Der er blandt andet følgende konkrete muligheder for differentiering:

 

  • Relevant indhold på siden – kunderne har et ønske omkring høj kvalitet, personligt indhold, detaljerede produktspecifikationer, kundespecifikke priser og lagerbeholdning i realtid, retningslinjer for merchandising og produktdemo videoer. Producenter og distributører, der prioriterer dybden og bredden i deres e-commerce løsning vil have en klar fordel.
  • Intuitive oplevelser – man skal kunne imødekomme kompleksiteten ved e-handel, eksempelvis med hensyn til betalingsbetingelser, leveringsdata og mulighed for at redigere i disse – samtidig med at man opretholder en simpel, intuitiv brugeroplevelse og skiller sig ud fra konkurrenterne.
  • Hurtig leverance – udover at forbedre og optimere lager- og logistikprocesserne, er det også vigtigt at kigge nærmere på hele ordreafgivelses/-modtagelsesprocessen. En tæt integration mellem relevante løsninger, fx din e-commerce og andre salgskanaler kan optimere hele omnichannel oplevelsen.

INTEGRÉR DIN WEBSHOP:

  • Hent al forretningslogik direkte i Dynamics, og sikre at de tilpasninger, I har fået udviklet i Dynamics, også fungerer i webshoppen.
  • Vær’ 100% opdateret med eksempelvis kunder, brugere, priser og varebeholdninger.
  • Få indhold til alt det, I har brug for til en moderne webshop – herunder funktionaliteter vedrørende mersalg, genbestilling, lagerstatus, beregning af leveringstid, oversigt over tidligere fakturaer og meget mere.
Kenn Buhl
Direktør

T: +45 28 101 430
Send en mail til Kenn
DET SIGER VORES KUNDER
Nu har jeg hørt mig selv sige ’R3’ det seneste halvandet år. Nu har vi gjort det, og det virker! Et optimistisk bud er, at vi kan nedbringe lagerværdien med fem til ti procent.
STÆRKE PARTNERE

Datacon leverer forretnings- og værdiskabende brancheløsninger inden for ERP. Vores kerneprodukt er Microsoft Dynamics AX og Dynamics 365.

Vi er Gold Certified Partner på Enterprise Ressource Planning, hvilket repræsenterer det højeste niveau af kompetencer og ekspertise på Microsofts teknologier. Partnerskabet er samtidig et udtryk for vores tætte samarbejde med Microsoft og vores mange timers uddannelse og certificeringer.

Datacon har herudover indgået partnerskaber med henholdsvis Dynamicweb, Tabellae, Sana Commerce, Consignor, AXtension, SignUp og Palette, der alle kan levere et 3. parts produkt med integration til vores løsninger.

Det gør vi for at tilbyde de bedste løsninger til vores kunder. Se mere om vores partnere her.

LAD OS RINGE DIG OP

Send os dit nummer, så ringer vi dig op og besvarer de spørgsmål du måtte have.